Staňte se členem našeho týmu a postavte s námi skládačku, jejíž dílky tvoří šťastní a spokojení lidé. Hledáte stabilní práci? Chcete být součástí inovativní české společnosti, největšího výrobce koupelnového nábytku? Připojte se k našemu rostoucímu podniku ve Svitavách! Kontaktujte nás nebo nám rovnou zašlete svůj životopis (případně odkaz na LinkedIn).
Rosteme a nyní potřebujeme další posily. Nyní hledáme kolegyni či kolegu do zákaznického servisu, konkrétně na pozici Manager zákaznického oddělení
Budete mít na starosti
- Podporu našich zákazníků, obchodních zástupců v ČR, na Slovensku a v regionu DACH,
- zodpovědnost za plnění úkolů týmu zákaznického servisu (6 obchodních referentek),
- budování dlouhodobých vztahů se zákazníky,
- zefektivňování pracovních procesů,
- nastavení strategie fungování pracovního týmu
Dohodneme se, pokud
- Ovládáte německý nebo anglický jazyk na úrovni B2 – C1,
- jste komunikativní, dokážete se samostatně rozhodovat a máte přirozenou autoritu,
- máte smysl pro zdravou soutěživost a dostatečnou motivaci k výkonům,
- dokážete se rychle adaptovat a naučit se nové věci,
- máte více než 2 roky zkušenost v zákaznickém oddělení nebo na obdobné pozici,
- dobře ovládáte programy Microsoft Office – Word, Excel,
- znáte systém Microsoft Dynamics NAV – určitě bod pro Vás!
A co za odměnu?
- Zajímavé finanční ohodnocení,
- možnost seberealizace a profesního růstu,
- dotované stravování,
- podpora vzdělávání, jazykové kurzy v pracovní době,
- benefitní systém Cafeterie (6000 Kč ročně, možnost využití na dovolenou, wellness, sport, zdraví, kulturu, knihy…),
- příspěvek na penzijní nebo životní pojištění (po zkušební době),
- pružnou pracovní dobu,
- roční bonus dle výsledků společnosti,
- smlouva na rok poté s prodloužením na dobu neurčitou
Nástup: možný ihned
Místo výkonu: Svitavy, Pražská 2060/50